Bestuur

Het bestuur van ons pensioenfonds bestaat uit acht personen. Vier uitvoerende bestuurders, namelijk de heren Roodbol, Van de Wiel, Vuylsteke en Peters. Daarnaast vier niet-uitvoerende bestuurders: de heren Bultsma (waarnemend voorzitter, namens de deelnemers), Duijsens (namens de pensioengerechtigden), Vergroesen en Meijers (namens de werkgevers). Het bestuur wordt geleid door de heer Van Susante, als onafhankelijke voorzitter.

Verantwoordingsorgaan

Het verantwoordingsorgaan bestaat vanaf 2020 uit zes vertegenwoordigers namens de deelnemers van pensioenreglement I, twee vertegenwoordigers namens de deelnemers van pensioenreglement II, een vertegenwoordiger namens de werkgevers vanuit elk van de zeven bisdommen, een vertegenwoordiger namens de pensioengerechtigden vanuit elk van de zeven bisdommen en tot slot een vertegenwoordiger namens de Bisschoppenconferentie. Eind 2020 waren er drie vacatures. Meer informatie over onze organisatie vindt u hier.